loading...

نکات زیبایی

شما مطمئناً سه روش مطمئن برای اطمینان از جوانی پوست را می دانید: از پوست در برابر آفتاب محافظت کنید ، سیگار نكشید و رژیم غذایی سالم است. علاوه بر این ، انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها نیز ممکن ا

ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مراقبت از پوست

یاسین بازدید : 49 شنبه 16 اسفند 1399 : 10:25 نظرات (0)

شما مطمئناً سه روش مطمئن برای اطمینان از جوانی پوست را می دانید: از پوست در برابر آفتاب محافظت کنید ، سیگار نكشید و رژیم غذایی سالم است.

علاوه بر این ، انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها نیز ممکن است سلامت و کیفیت پوست شما را بهبود بخشد. در اینجا چند مورد از موثرترین موارد ذکر شده است:

 

ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مراقبت از پوست

ویتامین های C و E و سلنیوم برای پوست شما

تحقیقات نشان داده است که ویتامین های C و E و همچنین سلنیوم می توانند از پوست در برابر آسیب های خورشید و محافظت از پوست محافظت شوند. و ممکن است در صورت تغییر رنگ و چین و چروک های مرتبط با افزایش سن را معکوس کند. کارن ای بورک ، دکتر ، دکترای پزشکی ، از گروه پوست دانشکده پزشکی Mount Sinai ، می گوید: این آنتی اکسیدان ها با سرعت بخشیدن به سیستم های ترمیم طبیعی پوست و با مهار مستقیم آسیب بیشتر کار می کنند.

 

توصیه می شود مکمل مکمل های حاوی 1000 تا 3000 میلی گرم گرم ویتامین C ، 400 واحد بین المللی ویتامین E (به شکل D- آلفا توکوفرول) و 100-200 میکروگرم سلنیوم (L- سلنومتیونین) است که همچنان بیشتر از سود می شود. (سلنیوم را به کودکان ندهید تا زمانی که همه دندانهای بزرگسالان باعث می شوند در ایجاد صحیح مینای دندان اختلال ایجاد کنند).

 

کوآنزیم Q10 برای پوست شما

کوآنزیم Q10 یک آنتی اکسیدان طبیعی در بدن است که به رشد سلول ها کمک می کند تا کند و آنها را در برابر آسیب های سرطان محافظت کند. تصور این است که در سطح طبیعی کوآنزیم Q10 که در سالهای بعد ما رخ می دهد در پیری پوست نقش دارد. مطالعه منتشر شده در مجله Biofactors نشان می دهد که با استفاده از کوآنزیم Q10 به پوست کمک می کند تا چین و چروک به حداقل برسد. بیشتر مطالعات انجام شده است که از غلظت 0.3 استفاده شده است.

 

اسید آلفا لیپوئیک برای پوست شما

این آنتی اکسیدان ، اگر به صورت موضعی به عنوان کرم استفاده شود ، به محافظت از پوست در برابر آفتاب کمک می کند. مطالعات کرم هایی با غلظت 3 ٪ -5 ٪ را بررسی کرده است که هر روز در یک روز استفاده می شود و به آرامی تا یکبار در روز تجمع در صورت استفاده و در نتیجه تأثیر از آفتاب در پوست بهبود می یابد.

 

اسید رتینوئیک برای پوست شما

به گفته بورک ، اسید رتینوئیک فرم ویتامین A را در پوست و "استاندارد طلا" در مراقبت از پوست ضد پیری است. اسید رتینوئیک موضعی (با نام تجاری Renova و Retin-A) چین و چروک های ظریف ، لکه های پیری و پوست خشن باعث قرار گرفتن در معرض آفتاب را درمان می کند. در مطالعه ای که در مجله علوم پوستی منتشر شده است ، محققانی که با اسید رتینوئیک باعث بازیابی فیبرهای الاستیک می شوند که پوست را محکم نگه می دارد ، می شود و ظاهر چین و چروک را کاهش می دهد.

اسید رتینوئیک به شکل ژل و کرم وجود دارد که به طور معمول یک بار در روز استفاده می شود. اگر پزشک متخصص پوست احساس کرده است که اسید رتینوئیک باعث حساسیت بیشتر پوست در برابر آفتاب می شود ، اما اکنون آنها را می دانند که در صورت آسیب دیدن بیشتر به خورشید محافظت می شود.

 

اگر اسید رتینوئیک بیش از حد غلظت داشته باشد و بسیار زیاد استفاده کنید ، باعث می شود قرمزی ، خشکی شدید و لایه شود. بورک توصیه می کند با غلظت کم کنید (محصولات اسید رتینوئیک از 0.01 در ژل تا 0.1 در کرم ها متغیر است) و آن را یک بار در هر شب دوم یا سوم استفاده کنید تا عکس را با سرعت معیوب کنید.

 

فلاونوئیدها (چای سبز و شکلات) برای پوست شما

چای سبز و بله ، حتی شکل می گیرد ، فقط می تواند به بهبود پوست کمک کند. تحقیقات نشان می دهد که فلاونوئیدهای موجود در چای سبز آنتی اکسیدان ها قوی هستند که باعث محافظت از پوست در برابر سرطان و التهاب کمک می کند. یک مطالعه آلمانی در ژورنال تغذیه نشان داد زنانی که به مدت سه ماه کاکائو داغ با غلظت فلاونوئید بالا می نوشیدند ، پوست نرم و نرم نسبت به زنانی است که کاکائوی گرم با فلاونوئید پایین می کشد ، استفاده می کند.

 

مطالعه دیگر ، این مطالعه در مجله آکادمی پوست آمریکا ، نشان داد که زنانی که پوست آنها با عصاره چای سبز درمان می شود ، در برابر اثرات سو verse قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت می شود. به گفته بورک ، اگر نتایج حاصل شود اگر امیدوارم به نظر من رسند ، اما برای اثبات عملکرد فلاونوئیدها و تعیین بهترین دوز ، تحقیقات لازم است.

 

ویتامین های B برای پوست شما

ویتامین های گروه B برای سلول های بدن از جمله سلول های پوستی ضروری است. مواد غذایی کافی برای استفاده از مواد غذایی غنی از ویتامین های گروه B مانند مرغ ، تخم مرغ و محصولات غلات بسیار مهم است ، زیرا کمبود ویتامین B می تواند در صورت خشکی و خارش پوست صورت گیرد.

 

تحقیقات نشان می دهد برخی ویتامین های گروه B در صورت استفاده از پوست مفید هستند.

 

به عنوان نمونه ، در یک مطالعه بر روی موشهای بدون مو ، محققان در کاوازاکی ، ژاپن ، موضوعاتی را که یک آنتی اکسیدان تهیه شده است از ویتامین B-6 محافظت می کند که در برابر آسیب پوستی ناشی از آفتاب و کاهش چین و داروها محافظت می شود.

 

آنتی اکسیدان های دیگر

بیشتر از عصبانیت های گیاهی دیگر در حال بررسی است که تأثیر مثبتی بر روی پوست دارند ، چه زمان بلع یا موضوعات استفاده می شود. به عنوان نمونه می توان به رزماری ، رب گوجه فرنگی (لیکوپن) ، عصاره هسته انگور ، انار و سویا اشاره کرد. برخی از کارشناسان احساس می کنند که ترکیبی از آنتی اکسیدان ها و عصبانیت های مختلف ممکن است از محصولات جداگانه بیشتر باشد. پاسخ نهایی در مورد بهترین دوزها و عصاره ها توسط محققان باقی مانده است.

 

استفاده از ادعاهای مربوط به ویتامین ها برای مراقبت از پوست

شرکت ها به عنوان ادعا می کنند که محصولاتشان می توانند نتایج معجزه آسایی را به شما بدهند ، اما همه هیاهوی تبلیغاتی را باور نمی کنید. اگر مکمل غذاهای شیمیایی و مواد شیمیایی (محصولات ترکیبی از مواد آرایشی و دارویی) از نظر ایمنی مورد آزمایش قرار گیرد ، اما لزوماً در مطالعات مزایای آنها تأکید نمی شود.

حتی اگر یک محصول ادوارد کند حاوی آنتی اکسیدان است که مانند ویتامین C یا E است ، اما کاملاً مشخص می کند که این ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها در بطری مشکل دارند. ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها باید به اندازه کافی قدرتمند شوند و به اشکال صحیح باقی بمانند تا بمانند و موثر باشند. اگر به فکر استفاده از ویتامین یا آنتی اکسیدان برای پوست خود باشید ، بهتر است قبل از خرید از متخصص پوست خود را توصیه کنید.

 

لینک مطلب : https://is.gd/AuEz0w

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 4,813
  • بازدید کلی : 14,098