loading...

نکات زیبایی

فواید شگفت انگیز روغن کاج طبیعی درخت کاج یادآور روزهای برفی برای همه ماست. زمانی که دانه های برف روی برگ های سوزنی شکل این درخت می نشیند زیبایی روز برفی را دوچندان می کند. اما درخت کاج فقط برای زیبای

فواید شگفت انگیز روغن کاج طبیعی

یاسین بازدید : 245 شنبه 17 مهر 1400 : 10:06 نظرات (0)

فواید شگفت انگیز روغن کاج طبیعی

درخت کاج یادآور روزهای برفی برای همه ماست. زمانی که دانه های برف روی برگ های سوزنی شکل این درخت می نشیند زیبایی روز برفی را دوچندان می کند. اما درخت کاج فقط برای زیبایی نیست. از تقطیر برگ های سوزنی و خوش عطر این درخت به روغنی می رسیم که آن را قیمت روغن کاج نامیده ایم. امروز در مجموعه دکاموند شیمی با شما هستیم تا روغن این درخت خاطره انگیز و زیبا را با هم بررسی کنیم. قطعا این درخت کاربردهای فراوانی جز عکس گرفتن در کنارش دارد! تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
روغن کاج از سوزن درختان کاج ، از جمله کاج کوتوله ، کاج برگ بلند ، کاج اسکاتلندی و کاج نروژ به دست می آید. روغن کاج از طریق تقطیر سوزن های تازه از این درختان با بخار استخراج می شود. روغن کاج قرنهاست که به دلیل کاربردهای فراوان شناخته شده است. می توان از آن به عنوان پاک کننده ، ضد عفونی کننده ، خوشبو کننده هوا و دافع حشرات استفاده کرد. به طور خاص ، برخی از مشتریان ما می گویند که "برای مشکلات پرواز فوق العاده عمل می کند" - آنها را از هوا بیرون می اندازد و آنها را دور نگه می دارد زیرا از بوی آن بسیار متنفر هستند.

ممکن است برای تمیز کردن ، روغن کاج خالص را در کمد مادربزرگ و مادربزرگتان به خاطر بیاورید. تجاری سازی روغن کاج در طول سالها در محصولات مختلف تمیز کننده ، درک مزایای روغن خالص کاج را به دلیل تعداد زیادی از محصولات با غلظت های مختلف ، و در برخی موارد ، عطرهای مصنوعی - که اصلاً روغن کاج واقعی ندارند ، بسیار کاهش داده است. روغن کاج خوب و قدیمی هنوز هم می تواند در کاربردهای مختلف موثرتر از سایر پاک کننده ها استفاده شود ، حتی در دنیای امروز.

تاریخچه روغن کاج گویای این مطلب است. توسعه محصولات تمیز کننده روغن کاج از اوایل دهه 1920 آغاز شد. تجاری سازی محصولات پاک کننده روغن کاج از اوایل دهه 1950 آغاز شد. امروزه اکثر محصولات تجاری "کاج" حاوی حدود 3 oil روغن کاج هستند یا اصلا روغن کاج در آنها وجود ندارد - فقط عطرهای معطر کاج. تعداد کمی از محصولات موجود در بازار امروز شامل روغن کاج به عنوان یک ماده فعال هستند ، اگرچه آنها در لوگوهای خود "کاج" را تبلیغ می کنند.

اگرچه هیچ محصول نظافتی عاری از خطرات نیست ؛ اگر از روغن کاج به درستی استفاده شود بی خطر است. مانند سایر پاک کننده های سنگین دیگر ، هنگام استفاده از روغن کاج باید اقدامات احتیاطی انجام شود. دستورالعمل های هر محصول را با دقت بخوانید و توصیه های مربوط به نحوه استفاده از روغن کاج را دنبال کنید.

محصولات روغن کاج واقعی امروز
Worldwide Janitor مجموعه ای از محصولات روغن کاج را ارائه می دهد که از 3.94 تا 80 درصد روغن کاج را شامل می شود. این خط کامل محصولات روغن کاج بخشی از خط تولیدات شرکت شیمیایی Snee است که توسط Worldwide Janitor توزیع می شود.

ما محصولات روغن کاج Snee Chemical را به طور خاص حمل می کنیم زیرا آنها دارای بالاترین درجه روغن کاج طبیعی موجود در بازار امروز هستند.

80 درصد روغن کاج خالص احتمالاً قوی ترین روغن کاج موجود است. مانند بسیاری از محصولات تجاری امروزی ، به طور م cleansثر تمیز می شود ، ضد عفونی ، ضد عفونی و خوشبو می شود. می توان آن را رقیق کرد و همچنان همان تأثیرات قوی را داشت.

در بین کاربردهای زیاد آن برای تمیز کردن ، 80 P Pine Pine را می توان برای تمیز کردن بتن یا کف کاشی رقیق کرد. همچنین می توان آن را برای تمیز کردن سطوح غیر متخلخل مانند دوش ، سینک ظرفشویی ، توالت و سایر سطوح مشابه رقیق کرد. می توان از آن برای ضدعفونی سطل های زباله نیز استفاده کرد. ¼ فنجان کاج خالص 80٪ را به 1 گالن آب اضافه کنید. نیازی به آبکشی روی این سطوح نیست. به سادگی محلول را با برس ، دستمال ، سمپاش یا پارچه بمالید و اجازه دهید 10 دقیقه روی سطح بماند.

لباس های شسته شده را با مالیدن 80٪ Pine Pine به قسمت های آلوده لباس ، مانند یقه ، دستبند و لکه های روزمره ، از قبل درمان کنید. لباس ها را به همراه ½ فنجان 80 P کاج خالص و مواد شوینده معمولی در ماشین لباسشویی قرار دهید. لباس های نوزاد ، ملافه و پوشک می توانند قبل از شستن در ¼ فنجان کاج خالص 80٪ و 1 گالن آب از قبل خیس شوند. با استفاده از 3 قاشق چایخوری در هر گالن می توان از آن برای حمام کردن سگ ها نیز استفاده کرد. 80٪ Pine Pine همچنین به عنوان یک دافع حشرات طبیعی برای مناطقی که مگس و سایر حشرات مزاحم را به خود جذب می کند ، خوب عمل می کند.

محلول را رقیق کرده و روی نواحی مشکل دار که مگس را جذب می کنند ، مانند سطل زباله و سطل های زباله بپاشید.

Pure Pine II 46٪ روغن کاج به همراه صابون است. بهتر است به عنوان یک پاک کننده عمومی در سطوح مشابه که از 80٪ روغن خالص کاج استفاده می کنند استفاده شود. هنگامی که برای کار نیز به مقداری صابون نیاز دارید ، از آن با یک پارچه میکروفایبر ، دستمال یا برس اسکراب برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده کنید.

ضدعفونی کننده Pure Pine 20 20٪ روغن کاج است. این ویروس ها و باکتری های مختلف از جمله اشریشیا کولی ، سالمونلا ، H1N1 ، HIV-1 و انواع دیگر ویروس ها و باکتری هایی که باعث بیماری می شوند را از بین می برد. پاک کننده هایی که ویروس ها و باکتری های مضر را از بین می برند ، اغلب برای حفظ پیوند و بیمه سرپرستی مورد نیاز هستند. Pure Pine 20 را مستقیماً با استفاده از یک بطری اسپری به سطح بمالید و اجازه دهید 10 دقیقه روی سطح بماند. بعد از 10 دقیقه سطح را بشویید. به عنوان ضد عفونی کننده مورد تایید EPA ، فقط در لوئیزیانا و می سی سی پی قابل ارائه است. این به دلیل ادعاهای کشتار روی برچسب است.

Pure Pine Odor 10 همچنین توانایی یکسان برای از بین بردن انواع ویروس ها و باکتری ها را در صورت اسپری مستقیم بر روی سطح و اجازه می دهد تا 10 دقیقه در آن بماند. این یک پاک کننده میکروب کشی چند منظوره است که روی انواع سطوح سخت استفاده می شود. می توان از آن در محیط های مراقبت های ویژه ، تولید ، کارخانه های پردازش یا سایر محیط های نظافت استفاده کرد. رایحه کاج تازه آن را به استثنای مناطقی که مواد غذایی را تولید یا تولید می کنند ، ضد عفونی کننده ایده آل برای هر محیطی می کند. به عنوان ضد عفونی کننده مورد تایید EPA ، فقط در لوئیزیانا و می سی سی پی قابل ارائه است. کاج 10 از مقدار کمی روغن کاج برای بو استفاده می کند و بیشتر یک ضدعفونی کننده چهارم است ، که باعث ارزان تر شدن آن نیز می شود.

آمونو کاج حاوی 10 oil روغن کاج همراه با آمونیاک است. این یکی دیگر از پاک کننده های صنعتی پدربزرگ و مادربزرگ شما است که وقتی همه این محصولات تمیز کننده ارزان تر و مصنوعی از چوب بیرون آمدند فراموش شد.

Amono Pine برای سطوح حمام و آشپزخانه ایده آل است تا کپک ، کپک و سایر آلودگی های سخت تمیز شونده مانند چربی را از بین ببرد. به دلیل قلیایی بودن ، دارای خاصیت چربی زدایی است که به تمیز کردن مواد شوینده کمک می کند و برخی صابون ها با آن مشکل دارند و همچنین بیشتر تبخیر می شود - باقی مانده کمتری باقی می ماند. بوی قوی دارد و چون بیشتر تبخیر می شود ، از آن در محیطی با تهویه مناسب استفاده کنید.

پیشنهاد می شود Amono Pine را با یک پارچه میکروفایبر ، دستمال یا برس شستشو استفاده کنید. هنگام استفاده از این محصول تجهیزات حفاظتی شخصی توصیه می شود ، زیرا به اندازه کافی قدرتمند است تا سخت ترین کارهای نظافت را انجام دهد.

همه این محصولات روغن کاج تمیز کننده و ضدعفونی کننده کامل سطوح مختلف را فراهم می کند. محصولات اینترنتی روغن کاج واقعی را برای تجارت خود با سفارش آنلاین آنها در Worldwide Janitor در نظر بگیرید. مشتریان شما از توجه شما نه تنها به نظافت ، بلکه ضدعفونی و خوشبو کردن امکانات آنها قدردانی خواهند کرد.

لینک منبع: https://b2n.ir/g25243

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 5,039
  • بازدید کلی : 14,324