loading...

نکات زیبایی

هندوانه ها همیشه همه کاره بوده اند. افرادی که هیچ نبوغی ندارند ممکن است بهترین حالت خود را یک میان وعده خنک کننده تابستانی بدانند. Zoe Kravitz استدلال می کند که آنها به عنوان یک نماد یونیک بهترین کار

هندوانه بهترین درمان تابستانی برای پوست شما است

یاسین بازدید : 44 یکشنبه 30 خرداد 1400 : 15:39 نظرات (0)


هندوانه ها همیشه همه کاره بوده اند. افرادی که هیچ نبوغی ندارند ممکن است بهترین حالت خود را یک میان وعده خنک کننده تابستانی بدانند. Zoe Kravitz استدلال می کند که آنها به عنوان یک نماد یونیک بهترین کار را می کنند (دیدی موافق است) ، بازیکنان Animal Crossing آنها را به عنوان ماده ای برای مبلمان می دانند و دو سارق بانک در ویرجینیا فکر کردند که خربزه ها ماسک های عالی می سازند. هفته گذشته ، هری استایلز در موزیک ویدیوی جدید خود "Sugar Watermelon Sugar" ثابت کرد که او و این میوه با هم می توانند زنان را از طریق چشم باردار کنند. اکنون که رسماً تابستان است ، هندوانه در حال انتقال از طبخ به هر کجا که محصولات مراقبت از پوست خود را نگه دارید.


هندوانه در مراقبت از پوست خصوصاً متعصبین K-beauty چیز جدیدی نیست. تیفانی جی لیبی ، دکتر ، متخصص پوست و جراح پوست در براون توضیح می دهد: "اکنون به عنوان یک متخصص پوست ، بعد از این همه سال ، سرانجام پاسخ یک سنت عجیب صورت را که مادرم برای من ایجاد می کرد هر بار که هندوانه می خوردیم ، انجام می دهم." پزشکان: "مادرم برای نشان دادن پوست سفید ، تفاله را قطع می کرد و از من می خواست که آنرا روی صورتم بمالم. سپس آنها را به مربع های کوچکی تقسیم کرده و روی چشمانمان قرار می دهیم مانند برش های خیار." دکتر لیبی خاطرنشان می کند که هندوانه قرن هاست که در فرهنگ های آسیایی به دلیل خاصیت ضدالتهابی میوه که به کاهش قرمزی ، التهاب و ترمیم پوست کمک می کند ، مورد استفاده قرار می گیرد. "هندوانه سرشار از ویتامین های دوستدار پوست A ، C و E ، که به آن قدرت آنتی اکسیدانی خود را می دهد تا به شما در خنثی سازی آسیب رادیکال های آزاد و کاهش استرس روی پوست کمک کند. "


کریستین چانگ و سارا لی ، بنیان گذاران دستور العمل Glow ، نوستالژی با طعم خربزه دکتر لیبی را به اشتراک می گذارند. لی می گوید: "ما خاطرات زیادی از مالیدن مادربزرگ بر روی پوست خود به دلیل دیدن آن در تمام برنامه های DIY در کره که مردم هندوانه را آسیاب می کردند و صورت خود را با آن مخمول می کردند ، داریم." "این همیشه یکی از آن مواد جامد مقدس بوده است ، بنابراین ما می خواستیم از مزایای آن استفاده کنیم." این اهرم ها از سال 2017 با ماسک صورت هندوانه ای که به لیست انتظار 5000 نفر راه یافت ، به طور جدی آغاز شد. در این ماه ، Glow Recipe یک تونر جدید هندوانه به بازار عرضه کرد که قدرت آبرسانی هندوانه را با یک اسید لایه بردار متعادل می کند. اما اگر مادربزرگها روی پوست هندوانه می مالند یا هری استایلز به غذای فوق العاده نوازش می کند نمی تواند شما را متقاعد کند که ماده شگفت انگیز را امتحان کنید ، در مورد فواید آن ، نحوه افزودن آن به برنامه روزانه خود ، و چرا استفاده از این تابستان اکنون بیش از همیشه.

فواید هندوانه چیست؟
کل هندوانه از مزایای مراقبت از پوست برخوردار است. دکتر لیبی توضیح می دهد: "تفاله پر از آب است ، که به طور طبیعی برای پوست خشک آبرسانی می کند." "این پوسته ها برای کمک به تحریکات پوستی و کمک به آبرسانی و ترمیم پوست استفاده می شود. دانه ها از پروتئین ساخته شده و با اسیدهای چرب غنی شده اند تا به تجمع و آبرسانی پوست کمک کنند. "

از آنجا که میوه شگفت انگیز از 90٪ آب تشکیل شده است ، بسیار مرطوب کننده است. لی توضیح می دهد: "این به رطوبت رسانی ، پر شدن پوست و همچنین آرامش پوست کمک می کند." "این می تواند به لک و خشکی پوست که ما هر از گاهی احساس می کنیم و همچنین خطوط ریز و گاهی چین و چروک نیز کمک کند."

هندوانه با چه موادی بهتر جفت می شود؟
دکتر لیبی توضیح می دهد: "موادی مانند اسید هیالورونیک که به تقویت هیدراتاسیون و همچنین لایه بردارهای ملایم مانند اسید لاکتیک که به هیدراتاسیون نیز کمک می کنند ، کمک می کند ، مواد عالی برای جفت شدن با هندوانه هستند." "افزایش آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین C و E نیز به خوبی جفت می شود."

وقتی چانگ و لی برای اولین بار ماسک خواب خود را راه اندازی کردند ، آنها ترجیح دادند هندوانه را همراه با مواد موثره مانند AHA و اسید هیالورونیک قرار دهند. چانگ می گوید: "این سه ماده به خوبی مخلوط می شوند تا نه تنها آبرسانی كنند ، بلكه به آرامی پوست را لایه برداری كرده و همچنین پوست را صاف كنند."

چانگ اضافه می کند که با قرار دادن چنین ماده فعال با ماده تسکین دهنده ای مانند هندوانه ، رویکردی آرام ایجاد می کند که هسته اصلی روش Glow Recipe است.

چه مدت طول می کشد تا نتایج حاصل از هندوانه مشاهده شود؟
به طور خلاصه: یک ثانیه طول می کشد. دکتر لیبی می گوید: "شما ممکن است بلافاصله بیشتر متوجه شوید که پوست شما آرام تر و کمتر قرمز و تحریک شده است." "اما برای اثرات طولانی مدت ، مانند اکثر محصولات پوستی ، حداقل 30 روز طول می کشد تا سلول های پوستی شما تغییر کند و شما می توانید فواید واقعی استفاده از محصولات خود را ببینید."

آیا برای انواع پوست مناسب است؟ برای چه پوستی بهتر است؟ آکنه ، خشک ، حساس؟
دکتر لیبی می گوید ، چون 90٪ آب است ، می گوید برای انواع پوست بی خطر است. لی می افزاید: "این انواع مختلف پوست است و شامل انواع پوست مستعد آکنه ، مستعد از بین بردن پوست و حساس می باشد زیرا از این خاصیت شگفت انگیز در میوه های طبیعی برخوردار است." "این ضد التهاب است که همه ما به ویژه در حال حاضر برای پخش شدن قرمزی یا استرس پوست به آن نیاز داریم."

چرا باید همین الان هندوانه را به روال خود اضافه کنید؟
ستاره کانال ویدیوی هری استایلز خود را کانال کنید؟ بله ، و همچنین برای آبرسانی به پوست تنش زده شما. چانگ می گوید: "به عنوان یک ابر میوه ، یکی از بهترین موادی است که می توانید در این مدت بخواهید." موسسین همچنین س haveالات زیادی در مورد اینکه مشتریانشان در حال حاضر می توانند برای مقابله با شکستگی و پوست تحت فشار قرنطینه چه کاری انجام دهند ، دریافت کرده اند.

چانگ توضیح می دهد: "داشتن هندوانه می تواند به تسکین پوست کمک کند ، علاوه بر این ، مواد فعال موجود در یک مخلوط می تواند به درمان آکنه و جوش های پوستی کمک کند." "آبرسانی به طور کلی شماره یک کاری است که می توانید انجام دهید ، و هندوانه برای آن مناسب است."
دکتر لیبی می افزاید: "من می گویم که همیشه وقت مناسبی برای افزودن به هر روال مراقبت از پوست است و نسبتاً بی ضرر است." "همچنین ، یادآوری روزهای تابستان اکنون خوش آمدید!"

چگونه باید هندوانه را به برنامه روزانه خود اضافه کنید؟
لی می گوید: "این یک روش عالی برای بیدار کردن پوست است." ”پس از پاکسازی ، از تونر هندوانه روز و شب روی پوست استفاده کنید. این به نفوذ همه محصولات شما کمک می کند زیرا باعث تمیزتر شدن پوست می شود. "

همچنین می توانید از ماسک صورت Glow Recipe شب قبل از خواب استفاده کنید تا با پوستی مرطوب و درخشان از خواب بیدار شوید. یا صبح از این محصول به عنوان ماسک فلاش برای پاکسازی پوست و تقویت آبرسانی استفاده کنید.

لینک کوتاه: http://gg.gg/v2j3v

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 300
  • بازدید سال : 5,066
  • بازدید کلی : 14,351