loading...

نکات زیبایی

آن ویدیوهای ویروسی از افرادی که به طور تصادفی موهای خود را آویزان می کنند، همه سرگرم کننده و بازی هستند—تا زمانی که با موردی از موهای سوخته خود سروکار داشته باشید! مطمئن باشید که تنها

آن ویدیوهای ویروسی از افرادی که به طور تصادفی موهای خود را آویزان می کنند، همه سرگرم کننده و بازی هستند—تا زمانی که با موردی از موهای سوخته خود سروکار داشته باشید! مطمئن باشید که تنها نیستید و موهایتان دوباره رشد خواهند کرد. در حالی که شما نه چندان صبورانه منتظر هستید تا یال خود به شکوه سابق خود بازگردد، چند درمان وجود دارد که می توانید برای کمک به تارهای خود از ظاهر قبل از سوختگی خود استفاده کنید.

برای دریافت بینش تخصصی در مورد مقابله با موهای سوخته، با آرایشگر آماندا اپستین تماس گرفتیم . او مشتاق بود نکات جالبی را در مورد اینکه وقتی موهایتان را می سوزانید چه کاری انجام دهید و اینکه کدام محصولات برای تارهای سوخته بهتر هستند را به اشتراک بگذارد.

اگر به طور تصادفی موهای خود را بسوزانید چه باید کرد؟

چه موهایتان را کمی دور اتو فر کرده باشید ، چه با اتوی صاف کمی زیاده روی کرده باشید یا با سشوار دچار مشکل شده باشید، سعی کنید وحشت نکنید.

بعد، اپستین اصرار دارد که قبل از اینکه بخواهید مسائل موهای سوخته را به دست خود بگیرید، با آرایشگرتان تماس بگیرید. از آنجایی که موهای سوخته قابل ترمیم نیستند، آرایشگر شما می تواند با برخی از برش های استراتژیک برخی از آسیب ها را پنهان کند. همچنین، آرایشگر شما می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه بازی برای حفظ موهای باقی‌مانده خود ارائه دهید.

در حالی که منتظر قرار ملاقات خود هستید، چند کار وجود دارد که می توانید برای پنهان کردن آسیب و مراقبت از رشته های خود انجام دهید. اپستین می گوید که با یک ماسک موی تغذیه کننده جدی شروع کنید.

او می‌گوید: «من ماسکی مانند ماسک مو چند منظوره پک درمان عمیق Biolage HydraSource انجام می‌دهم. گزینه دیگر ماسک موی Kérastase Resistance Masque Extentioniste برای موهای آسیب دیده است که با کراتین برای تقویت تارها، اسید مالئیک برای مهر و موم کردن کوتیکول و سرامید برای صاف و نرم شدن فرموله شده است.

اپستاین خاطرنشان می کند: «[همچنین] هر منبع گرمایی را دور نگه دارید. او همچنین پیشنهاد می‌کند از مدل‌های مویی که ممکن است توجه را به نقاط ناهموار جلب کند، خودداری کنید. مدل موهای شل و بدون گرما و لوازم جانبی مو را انتخاب کنید که باعث ایجاد اصطکاک یا اصطکاک اضافی نمی شود.

آیا موهای سوخته دوباره رشد می کنند؟

بله، موهای سوخته کاملاً دوباره رشد می کنند . با این حال، صبر بسیار مهم است، زیرا موهای سر با سرعتی در حدود شش اینچ در سال رشد می کنند. موها از ریشه در پوست سر رشد می کنند و با گذشت زمان تارهای سوخته ما به خاطره ای تبدیل می شوند (و شاید حتی بتوانید به آن بخندید).

چگونه بوی سوختگی مو را از بین ببریم؟

هیچ چیز کاملاً شبیه بوی موهای سوخته نیست و آن عطر قطعاً وحشتناک است! بهترین راه برای از بین بردن بوی آن شامپو زدن و حالت دادن به موهایتان است. برداشتن برخی از انتهای آواز شده توسط آرایشگر نیز می تواند کمک کننده باشد. اگر هنوز متوجه بوی سوختگی موهایتان شدید، یک عطر مو را امتحان کنید .

چگونه می توانید از سوختن تصادفی موهای خود جلوگیری کنید؟

اگرچه حالت دادن گرما همیشه باعث آسیب مو می شود، اما چند راه برای جلوگیری از سوزاندن کامل تارهای مو وجود دارد. مرحله اول استفاده از ابزاری نوآورانه است که نخ های شما را سوزانده است. به عنوان مثال، صاف کننده مو + فر کننده مو Steampod Professionnel L'Oréal دارای کنترل هوشمند حرارت، صفحات با فناوری دوگانه است که گیر نمی کند، و بخاردهی انقلابی برای کمک به صاف کردن موها.

اپستاین اضافه می کند که هرگز نباید از یک محافظ حرارتی صرف نظر کنید! یک گزینه عالی، محافظت از گرمای ایمن Redken Extreme Play و درمان آسیب دیدگی مو است. این فرمول نه تنها دمیدن موثرتری را ایجاد می کند، بلکه به کاهش 70 درصد ظاهر موها کمک می کند و برای شکستن کمتر موها را تقویت می کند.

در نهایت، مراقب تنظیم حرارت ابزارهای داغ خود باشید. بالاترین دما برای همه انواع مو در نظر گرفته نشده است. هر چه موهای شما نازک تر باشد، تنظیم باید کمتر باشد. اگر مطمئن نیستید که کدام حالت گرما برای نوع و بافت موهای شما مناسب است، با تنظیم کمتر شروع کنید و به سمت بالا بروید.

اپستین پیشنهاد می‌کند: «من پیشنهاد می‌کنم ابزار داغ خود را زیر 350 درجه فارنهایت نگه دارید و ابزار داغ را بیش از 10 ثانیه روی موها نگه ندارید.»

بهترین محصولات برای کمک به مراقبت از موهای سوخته چیست؟

یک متخصص سالن - و کمی وقت - می تواند به بازگرداندن تارهای شما به شکوه از قبل سوخته کمک کند. در همین حال، ترکیب برخی از محصولات مراقبت از مو با کیفیت سالن در رژیم خود می تواند به موهای شما کمک کند تا براق، سالم و زیبا به نظر برسند.

با تعویض شامپو و نرم کننده معمولی خود با سیستم مراقبت از موی فرموله شده برای موهای آسیب دیده شروع کنید. به عنوان مثال، مجموعه Matrix Total Results So Long Damage یک سیستم سه مرحله ای است که شامل شامپو، نرم کننده و لوسیون است. این به شما کمک می کند تا با احیای ظاهر تارهای ضعیف و خشک شده، به اهداف موهای بلند خود برسید. این مجموعه با سرامیدها برای افزایش درخشندگی و استحکام ساخته شده است که به رشد طولانی‌تر مو کمک می‌کند.

اگر آسیب گرما باعث خشکی بیش از حد تارهای شما شده است ، اپستین همچنین استفاده از ماسک موی مغذی را در برنامه روزانه خود توصیه می کند. ماسک مو چند منظوره پک درمان عمیق Biolage HydraSource و ماسک موی مقاوم Kérastase Masque Extentioniste برای موهای آسیب دیده - که هر دو در بالا ذکر شد - دو انتخاب خوب هستند.

با در نظر گرفتن نکات تخصصی اپستین، اگر شما یا یکی از دوستانتان با موهای سوخته سر و کار دارید، دقیقاً می دانید که چه کاری انجام دهید.

به دنبال نکات تخصصی بیشتری در مورد موهای آسیب دیده از گرما هستید؟ از مکان یاب سالن ما برای رزرو قرار ملاقات در سالن نزدیک خود استفاده کنید.

لینک کوتاه 

https://is.gd/p27H68

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 5,089
  • بازدید کلی : 14,374