loading...

نکات زیبایی

پوست آینه ای می خواهید؟ راهنمای کامل این روند جدید K-beauty را در رادار ما بررسی کنید! روی سطح مات حرکت کنید، زیرا اکنون همه ما در مورد شبنم و طبیعی هستیم! با افزایش محبوبیت رژیم‌های مر

پوست آینه ای می خواهید؟

یاسین بازدید : 267 سه شنبه 24 آبان 1401 : 9:02 نظرات (0)

پوست آینه ای می خواهید؟ راهنمای کامل این روند جدید K-beauty را در رادار ما بررسی کنید!

روی سطح مات حرکت کنید، زیرا اکنون همه ما در مورد شبنم و طبیعی هستیم! با افزایش محبوبیت رژیم‌های مراقبت از پوست کره‌ای و استانداردهای زیبایی، که به دلیل رشد فرهنگ پاپ کره‌ای در خط مقدم جهانی قرار گرفته‌اند، استانداردهای کره‌ای برای پوست بی‌عیب و نقص تمام دنیا را به خود جلب کرده است! اگر نام پوست شیشه ای شنیده اید، در اینجا چیزی جدید است که توجه ما را به خود جلب کرده است - پوست آینه! 

در حالی که پوست شیشه ای بر روی پوستی بدون منافذ و شفاف و بدون لک تمرکز می کند، این ترند جدید K-beauty دارای پوستی نرم و براق طبیعی است که نور را به خوبی جذب می کند! پوست آینه ای ویژگی های طبیعی شما را افزایش می دهد و عملاً به جوانی بیشتر ترجمه می شود. حال سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که …

آیا این روند مراقبت از پوست است یا آرایش؟

پوست آینه ای ممکن است باعث شود که هایلایترهای رنگدانه فوق العاده متالیک و رژگونه های درخشان را مشاهده کنید، اما واقعاً اینطور نیست. روند "پوست آینه ای" بر مراقبت از پوست تمرکز دارد تا درخشندگی طبیعی شما را همراه با جلوه ای انعکاسی و انعکاسی که مجذوب خود می کند به ارمغان بیاورد.

برای از بین بردن این روند، هدف فوری شما شفافیت پوست است. با این حال، آرایش به طور کامل از تصویر حذف نمی شود. حداقل آرایش پایه حاوی مراقبت از پوست و اصلاحات سبک مورد استقبال قرار می گیرد، اگرچه برای تقویت درخشندگی شما اجباری نیست. 

میخواهی بیشتر بدانی؟ در اینجا چند راه ساده برای دستیابی به پوست آینه ای وجود دارد! لطفاً توجه داشته باشید - اگرچه همه اینها محصولات طبیعی و آزمایش شده هستند، لطفاً فراموش نکنید که قبل از استفاده از محصولات جدید یک آزمایش پچ را به عنوان یک قانون کلی برای آزمایش هرگونه آلرژی انجام دهید!

  1. دوبار پاکسازی کنید. 

پاکسازی مضاعف در اینجا واقعاً کلیدی است. با استفاده از یک شستشوی معمولی صورت مانند این شستشوی Mamaearth که حاوی ویتامین C و آنتی اکسیدان است شروع کنید تا عمیقاً منافذ شما را تمیز کرده و از شر انواع کثیفی و سموم خلاص شوید. پس از آن، شما باید این فرآیند را با یک پاک کننده صورت با کف ملایم مانند این محصول Cetaphil که با ویتامین E و B5 غنی شده است، تکرار کنید. 

  1. لایه برداری کنید.

پس از پاکسازی کامل صورت، لایه برداری آن کاملا ضروری است.

یک اسکراب لایه بردار ملایم مانند این هیمالیا هربالز توصیه می شود زیرا حاوی خواص زردآلو است که به از بین بردن جوش های سر سیاه و لکه ها و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست معروف است. همچنین می‌توانید از لایه‌بردار لایه‌بردار صورت پاک‌کننده منافذ Minimalist استفاده کنید که پوست شما را روشن‌تر، درخشان‌تر و صاف‌تر از همیشه می‌کند. 

  1. از تونر استفاده کنید.

تونینگ پوست تمیز و تازه لایه برداری شده گامی حیاتی برای دستیابی به پوست آینه ای است.

شما باید به سراغ تونرهای آبرسانی بروید که وعده تغذیه طبیعی را به پوست شما می دهند و آن را از اعماق روشن می کنند. این یکی از Good Vibes حاوی عصاره گل رز، ویتامین C و E است که بافت پوست را یکدست و صاف می کند، پوست ملتهب را (به خصوص بعد از لایه برداری) تسکین می دهد و به انعطاف پذیری آن کمک می کند!

  1. محصولات مرطوب کننده لایه. 

این مرحله اصلی است که اساساً به پوست شما اثر بازتابی آینه مانند می دهد

. نکته کلیدی استفاده از لایه های سبک و نازک از محصولات آبرسان، مغذی و شفابخش است. همیشه ابتدا یک لایه نازک از سرم و سپس یک امولسیون سبک بمالید تا هیدراتاسیون را ببندد و به پوست شما درخشندگی طبیعی بدهد! در اینجا چند محصول وجود دارد که می توانید استفاده کنید - 

تو چیزی نیستی جز دختری که اعتماد به نفس بالایی دارد. شما می دانید که در آینه ها گرم به نظر می رسید، زیرا واقعاً هستید.

و در مورد سلفی ها، آنها فقط عکس هستند، دختر! نحوه ژست گرفتن ما، ظاهر ما را نشان می دهد و منعکس می کند. شما فقط باید ژستی را پیدا کنید که به بهترین شکل برای شما به نظر می رسد و از زاویه ای که چهره شما به بهترین شکل به نظر می رسد.

 به عنوان مثال، سعی کنید صورت خود را به سمت راست و چپ حرکت دهید یا چانه خود را به سمت پایین یا بالا حرکت دهید. این به شما کمک می کند یک سلفی عالی بگیرید.

و برای آخرین چیز، شما همان چیزی هستید که به آن اعتقاد دارید. اگر باور دارید که داغ هستید، هستید. 

اما پوست شیشه ای چیست؟

پوست شیشه ای تکنیکی است که توسط دنیای مراقبت از پوست کره ای به ما اعطا شده است. "پوست شیشه ای زمانی است که پوست شما دارای آن درخشش درخشان شفاف و درخشان است. دزیره دلیا ، آرایشگر و زیبایی شناس می گوید: زیبا و سالم است. بسته به اینکه از چه کسی بپرسید، پوست شیشه ای می تواند به روال مراقبت از پوست، سبک آرایش یا کمی از هر دو اشاره داشته باشد.

این روتین که از کره سرچشمه گرفته است (مانند بسیاری از تکنیک های زیبایی محبوب)، به صورت شما ظاهری سالم، هیدراته، روشن از درون می دهد که مانند یک تکه شیشه کاملا صیقلی بدون منافذ، صاف و بدون چین و چروک است. دلیا می‌گوید: «این امر با ثابت‌بودن و متعهد بودن نه تنها به روتین مراقبت از پوست، بلکه به رژیم غذایی غنی از مواد مغذی، نوشیدن آب فراوان، ورزش مکرر و خواب مناسب به دست می‌آید.

لینک کوتاه

https://is.gd/tjFAul

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 311
  • بازدید سال : 5,077
  • بازدید کلی : 14,362