loading...

نکات زیبایی

چگونه می توان ابرو را ضخیم تر کرد: جند روش ساده برای انجام این کار موارد خاصی وجود دارد که می تواند ابروها را تقویت کند و هیچ چیز بهتر از استفاده از درمان های طبیعی نیست. در اینجا چند روش برتر برای رش

چگونه ابروهای پر داشته باشیم؟

یاسین بازدید : 307 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 : 8:53 نظرات (0)

چگونه می توان ابرو را ضخیم تر کرد: جند روش ساده برای انجام این کار موارد خاصی وجود دارد که می تواند ابروها را تقویت کند و هیچ چیز بهتر از استفاده از درمان های طبیعی نیست. در اینجا چند روش برتر برای رشد ابروهای پرپشت به طور طبیعی آورده شده است.

گفته می شود که ابروهای کاملاً شکل ، چهره و شخصیت فرد را برجسته می کند. همه ما می دانیم که چگونه ابروهای پررنگ خشمگین شده اند ، اما با این وجود نه خیلی عقب ، ابروهای نازک مدادی صنعت صنعت را تحت سلطه خود درآورده اند. سبک ها می آیند و می روند و این که ابروهای پرپشت دوباره به روند رسیده اند ، همه به دنبال ایده هایی برای داشتن ابروهایی زیبا و خوش فرم هستند. زنان را می توانید در صفحه های نقره و باند مد مد با آنها مشاهده کنید. ابرو یکی از قابل توجه ترین قسمت های صورت فرد است ، هرچه ضخامت بیشتری داشته باشد ، چشم های شما برجسته تر می شود. ابروهای ضخیم نیز با هر نوع آرایش همراه هستند. اما همه ما نمی توانیم ادعای طبیعی ابروهای پرپشت را داشته باشیم. برخی از ما ابروهای کم و ناچیزی داریم و همیشه در جستجوی روش های درمانی هستیم تا ضخیم تر شوند. برای همین ، می توانید به سالن یا سالن خود بستگی داشته باشید یا چند روش درمانی خانگی را امتحان کنید. اگرچه نکته جادویی برای بازگرداندن موهای ابرو شما در طول شب وجود ندارد ، اما موارد خاصی وجود دارد که می تواند روند کار را تقویت کند.

در اینجا چند روش برتر رشد طبیعی ابروهای پرپشت وجود دارد:

1.روغن کرچک

این روش درمانی قدیمی و یکی از درمان های مناسب برای پرپشت شدن ابرو است. از آنجا که با پروتئین ، اسیدهای چرب ، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها غنی شده است ، به تغذیه فولیکول های مو کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که هر روز روغن کرچک را روی ریشه ابرو خود قرار می دهید ، باعث رشد مو می شود و همچنین ضخیم و محکم بودن هر رشته مو را تضمین می کند. روش:
چند قطره روغن کرچک را با نوک انگشتان به ابروهای خود ماساژ دهید. آن را به مدت 30 دقیقه روشن نگه دارید ، با یک پاک کننده آرایش پاک کنید و صورت خود را با آب گرم بشویید. توجه:
در صورت حساسیت به روغن کرچک خالص ممکن است باعث تحریک ، کهیر و بثورات شود. قبل از استفاده از تست وصله حتماً اطمینان حاصل کنید. روغن کرچک سیاه برای رشد طبیعی مو بسیار عالی است.

2. روغن نارگیل

 روغن نارگیل به عنوان نرم کننده و همچنین مرطوب کننده عمل می کند و برای بهبود گردش خون عالی است. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل با پروتئین های طبیعی موجود در مو برای جلوگیری از شکستن مو کار می کنند اسید لوریک موجود در آن به عنوان یک ماده ضد میکروبی عمل می کند و از عفونت فولیکول های مو جلوگیری می کند. پروتئین های مختلف و همچنین مواد مغذی مانند ویتامین E و آهن موجود در روغن نارگیل باعث تقویت ابروهای سالم و ضخیم می شوند. شما می توانید هر روز روغن نارگیل را روی ابروهای خود بمالید ، اما حتی چند بار در هفته استفاده از آن می تواند نتایج قابل توجهی داشته باشد. روش:
یک پنبه را به روغن آغشته کرده و روی ابروهای خود بمالید. یک شب آن را نگه دارید. صبح با شستشوی صورت بشویید.

3. روغن زیتون

روغن زیتون حاوی ویتامین های A و E است که به رشد مو کمک می کند. ویتامین E هر رشته مو را تغذیه می کند در حالی که ویتامین A تولید سبوم ، روغن طبیعی بدن ما را تحریک می کند ، که به رشد مو کمک می کند. این می تواند حداقل یک بار در روز انجام شود تا نتایج در چند هفته مشاهده شود. روش:
یک قطره روغن زیتون را روی نوک انگشت خود بریزید و آن را روی ابروهای خود ماساژ دهید. آن را برای چند ساعت روشن نگه دارید و آن را با شستشوی صورت و آب بشویید.

4. آب پیاز

آب پیاز حاوی مقدار زیادی گوگرد ، سلنیوم ، مواد معدنی ، ویتامین های گروه B و ویتامین های C است که برای رشد مو بسیار مفید است. این به رشد سریع و متراکم موهای ابرو کمک می کند. گوگرد تولید بافت های کلاژن مورد نیاز برای رشد مناسب ابرو را بهبود می بخشد. همچنین ، فولیکول های مو را تقویت می کند. از آنجایی که پیاز بوی تندی دارد ، بهتر است از آبلیمو استفاده کنید تا تمام آثار بو از بین برود. هر روز آب پیاز را به ابروهای خود بمالید. روش:
پیاز را خرد کنید ، قطعات را در مخلوط کن بریزید و یک خمیر درست کنید. این را صاف کنید تا آب آن بدست آید. با استفاده از نوک Q ، آب را روی ابروهای خود بمالید. آن را به مدت یک ساعت روشن نگه دارید. با یک پنبه آغشته به آب لیمو رقیق شده پاک کنید.

لینک کوتاه: https://b2n.ir/s51520

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 4,816
  • بازدید کلی : 14,101