loading...

نکات زیبایی

یک مرحله مراقبت از پوست که بیشتر افراد فراموش می کنند می تواند باعث کم پشت شدن مو شود به خوبی شناخته شده است که تغذیه نامناسب ، عدم تعادل هورمون ها ، استرس و حوادث آسیب زا می تواند باعث کم پشت شدن مو

مطالبی درباره مراقبت پوست

یاسین بازدید : 37 دوشنبه 28 تیر 1400 : 11:05 نظرات (0)

یک مرحله مراقبت از پوست که بیشتر افراد فراموش می کنند می تواند باعث کم پشت شدن مو شود

به خوبی شناخته شده است که تغذیه نامناسب ، عدم تعادل هورمون ها ، استرس و حوادث آسیب زا می تواند باعث کم پشت شدن مو شود. با این حال ، یک عامل برای ریزش مو وجود دارد که اغلب نادیده گرفته می شود: سلامت پوست سر. در حقیقت ، بسیاری از متخصصان احساس می كنند كه مراقبت از پوست سر باید به همان روشی كه مراقبت از پوست صورت نیز در اولویت است - به عنوان یك قسمت اساسی از برنامه روزمره ما - در اولویت باشد. ایلیزه لفکوویچ ، دکتر ، متخصص پوست ، نیویورک تأیید می کند: "درست مثل اینکه شما به یک روال مراقبت از پوست نیاز دارید ، شما به یک روال مراقبت از پوست سر نیز نیاز دارید." متأسفانه ، عواقب غفلت از پوست سر شما بسیار شدیدتر از آن است که بیشتر ما حدس می زنیم ، با کم پشت شدن مو ، شکستگی و حتی ریزش در بالای لیست.

دکتر لفکوویچ می گوید: "از آنجا که پوست سر نقطه شروع رشد مو است ، کیفیت مو نمایانگر سلامت پوست سر شماست." "هرگونه آوار ، روغن ، سبوم و عرق روی سر شما می تواند از رشد موهای سالم شما جلوگیری کند." ترجمه: موهای ضخیم و قوی از یک پوست سر سالم و مرطوب رشد می کنند. با این حال ، یک پوست سر خشک و پوسته ای رشته های موی بی کیفیتی ایجاد می کند که باعث می شود احتمال ریزش مو در اثر شکستگی شما بیشتر شود.

دکتر لفکوویچ توضیح می دهد: "اگر پوست سر ناسالم با پوسته پوسته شدن ، خارش و خشکی دارید ، استرس اکسیداتیو [روی پوست سر] وجود دارد که منجر به بیرون آمدن موهای ناسالم از پوست سر می شود." این رشته های ضعیف مو که از پوست سر رشد می کنند در نهایت شکستگی را تجربه می کنند ، که می تواند اولین قدم برای ریزش مو باشد. "هنگامی که پوست سر تحت استرس اکسیداتیو قرار دارد ، پیوندهای پروتئینی می توانند از بین بروند و ساختار لیپیدی مو آسیب ببیند ، و با بالغ شدن در فولیکول بر کیفیت رشد مو تأثیر می گذارد."

آیا آب نمک می تواند آکنه را پاک کند؟ یک متخصص پوست توزین می شود

آیا تا به حال متوجه شده اید که سفر به ساحل نه تنها درخشش خوبی برای شما ایجاد می کند (ضد آفتاب را فراموش نکنید) ، بلکه پوست شفاف تری نیز دارد؟ TikToker Lea Crylics نیز آن را تجربه کرده است و ادعا می کند که پدیده پوست شفاف پس از ساحل همه به آب نمک تبدیل می شود.

Crylics با یک نگاه اجمالی به زخم های آکنه خود در یک ویدیو اخیر ، در مورد مبارزه مادام العمر خود با آکنه صحبت می کند. او می گوید: "اگر آکنه دارید ، این را تماشا کنید." "من تازه با بدترین شکست در تمام زندگی ام تمام شدم ، و شما می دانید که چگونه آن را پاکسازی کردم؟ من برای تعطیلات به جزیره South Padre رفتم و در اقیانوس شنا کردم - این آکنه من را کاملا پاک کرد. من متوجه شده ام که بعد از هر بار رفتن به ساحل و رفتن به اقیانوس ، پوست من پاک می شود. "

برای آزمایش فرضیه خود ، Crylics نمک خالص دریا را در آمازون خریداری کرد و اکنون آن را با آب گرم مخلوط می کند. "من هر شب آن را روی صورتم اسپری می کنم. من در شرف شروع قاعدگی هستم و هیچ شکستگی ندارم - مواردی که من کاملا از بین رفته ام. " وی در پایان ویدئو خود خاطرنشان می کند ، "نمک دریا مملو از ویتامین ها ، مواد معدنی و مواد مغذی است. برای از بین بردن ناخالصی هایی که منافذ پوست را مسدود کرده و رشد جدید پوست را تقویت می کند ، لایه برداری می کند. تعادل روغن و PH را بازیابی می کند و از عفونت های پوستی جلوگیری می کند.

هر آنچه در مورد مراقبت از پوست خشک شده باید بدانید
در حالی که دنیای زیبایی هرگز با كلمه "خشك" مهربان نبوده است ، اما نوآوری های جدید در "این مدت طولانی تر طول می کشد و شامل آب نمی شود" اما انواع مختلف مراقبت از پوست حتی می تواند سرسخت ترین طرفداران استاندارد را تحت تأثیر قرار دهد.

در تاریخ سفرهای میدانی در مدارس ابتدایی ، چیزی بیشتر از بازدید از واشنگتن دی سی (حداقل برای گروه بسیار خاصی از ما که در دهلیز شمال شرقی ایالات متحده در سیاره زمین در طول دهه 80 زندگی می کنیم) پیش بینی نشده است. صبح سواری با اتوبوس ، یک نگاه اجمالی سریع به کاخ سفید ، تی شرت های کافه هارد راک و اوج: چند دقیقه در پایان روز برای اوقات فراغت بدون کنترل در مادرگاه همه فروشگاه های فروش هدایا ، اسمیتسونیان ملی موزه هوا و فضا ، جایی که ردیف ها و ردیف های بستنی فضانورد یخ زده در انتظار ما کسانی است که با چند ماه پس انداز پس انداز و چند اتاق اضافی در کوله پشتی های خود مسلح شده ایم.

سریع به جلو به حال: مسابقه فضایی کاملاً پر قدرت است و همینطور علاقه به همه چیزهای منجمد افزایش می یابد - فقط این بار در مراقبت از پوست نشان داده می شود.

"ورونیکا بارتون شوارتز" زیبایی شناس مشهور می گوید: "خشک کردن یخ زده سالهاست که در صنایع غذایی انجام می شود و اکنون دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی در حال پیشرفت است که می تواند تا چه حد کارآمد باشد." "بسیاری از کشورها از این فناوری استفاده می کنند - کره مدتی است که از لکه های کلاژن و اسید هیالورونیک یخ زده برای بهبود زخم های پوستی استفاده می کند. من همچنین چند سال پیش در ژاپن و چین آن را دیدم و اکنون اینجا است. "

خشک کردن یخ زده سالهاست که در صنایع غذایی انجام می شود و اکنون دنیای لوازم آرایشی در حال پیشرفت است.

همانطور که شیمی دابوس ، شیمی دان لوازم آرایشی توضیح می دهد ، به طور خلاصه ، خشک شدن در یخ - که او "آخرین روند زیبایی بی آب" را می داند - با استفاده از یک فرآیند کم آبی در دمای پایین انجام می شود. "خشک کردن با یخ زدگی یک فرآیند پیچیده است که در آن فشار و مقدار کمی گرما پس از سرد شدن ماده در زیر انجماد به طوری که آب متعادل می شود ، اعمال می شود - به این معنی که از حالت جامد منجمد به گاز می رسد بدون اینکه در ابتدا به مایع ذوب شود. این فرآیند کیفیت مواد اولیه را به شکل طبیعی و خام آن حفظ می کند. مواد خشک شده با مخلوط شدن با آب مجدداً هیدراته می شوند تا درست قبل از استفاده فعال شوند. "

لینک کوتاه: https://is.gd/1Dn0N8

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 299
  • بازدید سال : 5,065
  • بازدید کلی : 14,350