loading...

نکات زیبایی

چگونگی استفاده از کیسه های چای و برگ های چای برای زیبایی و مو فواید چای برای پوست و مو: بگذارید مزایای چای برای زیبایی و مو و چند بسته را بررسی کنیم تا از درخشش شما اطمینان حاصل کنیم! چای و هندی ها پ

چگونه چای برای پوست مفید است؟

یاسین بازدید : 41 سه شنبه 18 خرداد 1400 : 9:28 نظرات (0)

چگونگی استفاده از کیسه های چای و برگ های چای برای زیبایی و مو فواید چای برای پوست و مو: بگذارید مزایای چای برای زیبایی و مو و چند بسته را بررسی کنیم تا از درخشش شما اطمینان حاصل کنیم!

چای و هندی ها پیوند ناگسستنی دارند. ما هر بار به آن نیاز داریم در حالی که نوشیدن چای سیاه مزایای سلامتی زیادی دارد ، گفته می شود که استفاده از آن روی پوست و مو به همان اندازه شگفت انگیز است. خاصیت آنتی اکسیدان ، ضد پیری و ضد التهاب موجود در چای به سلامت و براقیت پوست شما کمک می کند. چای سبز و چای سیاه حاوی کافئین هستند و از نظر سرشار از کاتچین و پلی فنول ، دو آنتی اکسیدان معروف در مبارزه با آکنه و پیری ، بسیار غنی هستند. چای یک ماده تقویت کننده شگفت انگیز ساخته و به آرامش پوست کمک می کند. به لطف وجود خواص خنک کننده. اگر قصد دارید به این زودی ها یک فنجان چای میل کنید ، آن را به روال زیبایی خود نیز اضافه کنید تا به پوست و موهای شما تقویت کند. بگذارید مزایای چای برای زیبایی و مو و چند بسته را بررسی کنیم تا از درخشش شما اطمینان حاصل کنیم.
 فواید چای برای زیبایی و مو چشم های پف کرده را کاهش می دهد و حلقه های تیره را از بین می برد محتوای کافئین موجود در چای به کوچک شدن رگ های خونی زیر پوست و از بین بردن بیشتر سیاهی دور چشم کمک می کند. تانن موجود در چای می تواند به کاهش پف کردگی کمک کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دو کیسه چای را خیس کرده و روی چشمان خود قرار دهید. آنها را حدود پنج تا ده دقیقه نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که به طور منظم از آنها برای کاهش پف چشم و سیاهی تیرگی روشن استفاده می کنید.

(همچنین بخوانید - برگ چای یا کیسه های چای: کدام یک گزینه سالم تری است؟)
محتوای کافئین موجود در چای به کوچک شدن رگهای خونی زیر پوست کمک می کند
2. آفتاب سوختگی یا لکه های ناشی از قرار گرفتن در معرض زیاد آفتاب را تسکین دهید این وجود اسید تاننیک در چای است که به پوست شما کمک می کند تا از آفتاب سوختگی و لکه ها خلاص شود. باید مقداری چای دم کنید. پس از خنک شدن آب ، یک حوله را درون چای فرو برده و تا 30 دقیقه آن را روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید. در واقع می توانید کیسه های چای را مستقیماً روی صورت خود بمالید تا قرمزی کاهش یابد. به عنوان یک تونر عمل می کند اگر از موجودی تونر خود استفاده نمی کنید ، می توانید به کیسه های چای یا برگ چای اعتماد کنید تا کار خود را انجام دهید. خاصیت قابض چای آن را به یک تونر شگفت انگیز تبدیل می کند. باعث کم چرب شدن صورت و تمیز ماندن آن می شود. یک کیسه چای را روی صورت خود پاک کنید و سپس آن را با یک حوله تمیز پاک کنید.
اگر موجودی تونر ندارید ، می توانید به کیسه های چای یا برگ چای اعتماد کنید تا کار خود را انجام دهید
4- آیا می توانید کیسه های چای خود را دور بریزید ، در یک اسکراب عالی ضرر می کنید. یک کیسه چای دست دوم برداشته و بگذارید تا به درستی خشک شود. حالا آن را باز کنید و مانند اسکراب استفاده کنید و بشویید. پس از شستن صورت ، به خوبی مرطوب شوید. پوست شما احساس صاف و لطیف می کند. به لطف وجود آنتی اکسیدان در برگ چای که به پوست شما درخشش کاملی می بخشد. چای یاس با بسیاری از روغن های مفید برای پوست همراه است. خاصیت ضد میکروبی دارد و برای خیساندن روغن اضافی عالی است. مقداری چای یاس دم کرده ، بگذارید خنک شود و روی پوست چرب و مستعد آکنه بمالد. با باکتریهای ایجاد کننده جوش مبارزه می کند و بیشتر به حفظ سطح pH پوست کمک می کند.
چای یاسمن همراه با روغنهای زیادی مفید برای پوست است
6. مسکن پوست اگر شما به دنبال تسکین پوست از تحریک و التهاب بیش از حد هستید ، چای بابونه اکسیر شماست. به شل شدن بافتهای متشنج و تحریک شده کمک می کند. در حقیقت ، می توان از آن برای تسکین بثورات خارش دار و یا لکه های قرمز و پوسته پوسته ای روی پوست استفاده کرد. کیسه چای را مرتباً روی صورت خود بمالید تا حداکثر سود را ببرید. پاک کننده صورت چای سفید که چای کم فرآوری تری است ، آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به چای سبز دارد. این به تصفیه و غنی سازی پوست کمک می کند. به لطف مواد مغذی موجود در آن. مقداری چای سفید دم کرده و برگها را از دم کرده واقعی جدا کنید. اکنون ، برگهای چای مرطوب را در مخلوط کن مخلوط کنید تا خمیر غلیظی ایجاد شود. بگذارید رب خنک شود. ماسک بزنید و درخشان پوست خود را ببینید!
چای سفید که چای کم فرآوری تری است ، آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به چای سبز دارد 8. رفع شگفت انگیز برای لبهای بریده شده شما گفته می شود چای سبز گزیدگی لبهای خشک و چاک دار را برطرف می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کیسه چای سبز را که در آب گرم خیسانده است روی لب های خود قرار دهید. این به شما کمک می کند تا احساس سوزش را برطرف کرده و لب ها را بیشتر آبرسانی کنید ، مانند هرگز. چای سیاه یک پاک کننده شگفت انگیز برای مو ایجاد می کند. برای جلوگیری از ریزش لباسهایتان ، مقداری چای سیاه دم کرده و بگذارید معجون خنک شود. آن را در موهای خود اسپری کنید تا پوست سر شما را تمیز کند و باعث براق شدن موهای شما شود.

چای سیاه یک پاک کننده شگفت انگیز برای مو ایجاد می کند
10. به عنوان یک رنگ موی شگفت انگیز عمل می کند اگر می خواهید موهای خود را سیاه رنگ کنید ، سعی کنید چای سیاه را به حنا اضافه کنید و تفاوت را ببینید. به شدت گرفتن رنگ کمک می کند. چای سیاه برای کسانی که موهای خاکستری دارند ، رنگ موی عالی ایجاد می کند. دلایل زیادی برای افزودن چای به رژیم غذایی و همچنین رژیم زیبایی وجود دارد. اگر روش دیگری برای استفاده از چای برای زیبایی و مو دارید ، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لینک کوتاه: yun.ir/40qdkc

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 5,054
  • بازدید کلی : 14,339