loading...

نکات زیبایی

لبهای سالملب های نرم و کامل به نظر زیبا می رسند ، اما داشتن آب و سلامت لب از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگرچه مانند اکثر مردم هستید ، بدون کمی توجه بیشتر به پوست دهان ، لب های شما نرم ، صورتی و چاق

14 راه برای داشتن لبهایی سالم

یاسین بازدید : 35 سه شنبه 25 خرداد 1400 : 9:47 نظرات (0)

لبهای سالم
لب های نرم و کامل به نظر زیبا می رسند ، اما داشتن آب و سلامت لب از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگرچه مانند اکثر مردم هستید ، بدون کمی توجه بیشتر به پوست دهان ، لب های شما نرم ، صورتی و چاق به نظر نمی رسند. برای یادگیری 14 درمان خانگی برای لب های آبرسانی و سالم ، به مطالعه ادامه دهید.

1. لب های خود را لایه برداری کنید
قبل از اینکه شب بخوابید ، مرهم لب با کیفیت خوب بزنید. پس از بیدار شدن از خواب ، از یک پارچه مرطوب یا مسواک استفاده کنید تا پوست خشک و خشک آن را به آرامی مالش دهید. این امر همچنین باعث افزایش گردش خون در منطقه می شود.
2. اسکراب لب خانگی را امتحان کنید
با استفاده از این دستورالعمل ، می توانید پوست نازک لب خود را با شکر خام لایه برداری کنید در حالی که رطوبت را با روغن بادام و عسل قفل می کنید.

خرید روغن بادام و عسل.

3. هیدراته بمانید
یکی از مهمترین دلایل خشکی پوست عدم نوشیدن آب به میزان کافی است. دریافت هشت لیوان آب در روز از بسیاری جهات به بدن شما سود می رساند و لب های با ظاهری پرتر نیز از مزایای آن است.

4- کابینت داروی خود را بررسی کنید
همه محصولات زیبایی برای لب ها برابر نیستند. مومیایی کردن لبها که حاوی کره شی ، کره کاکائو و روغن نارگیل است ، به لبهای شما مانع طبیعی محافظت در برابر گرما و آلودگی می کند. اما مواد دیگری مانند کافور می توانند لب های شما را خشک کنند. اطمینان حاصل کنید که محصولات منقضی شده را نیز پرتاب می کنید.

خرید بالم لب با کره شی ، کره کاکائو و روغن نارگیل.


5. از ویتامین E استفاده کنید
اگر کپسول ویتامین E دارید ، می توانید به راحتی یکی را باز کنید و محصول را درست روی لب های خود بمالید. ویتامین E گردش خون را افزایش می دهد و ممکن است به تولید سلول های پوستی جدید کمک کند و لب های شما را نرم تر کند.

خرید کپسول ویتامین E.

6. با آلوئه ورا مرطوب کنید
برای این روش درمانی می توانید ژل خالص آلوئه ورا بخرید یا حتی یک برگ از گیاه آلوئه در خانه خود ترک بزنید. آلوئه ورا دارای خواص تسکین دهنده و درمانی است ، به لب ها کمک می کند تا بهترین ظاهر را داشته باشند.

محصولات آلوئه ورا را خریداری کنید.


7. از اسکراب لب بر پایه توت استفاده کنید
توت فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین C است که این ماده را به ماده ای عالی برای تغذیه پوست لب های شما تبدیل می کند.

خرد کردن توت فرنگی و افزودن آن به مخلوط عسل و روغن زیتون ، دستور اصلی این داروی خانگی است. همچنین می توانید با تغییرات بلوبری بسته بندی شده آنتی اکسیدانی آزمایش کنید.

8. لبها را با مرکبات بیدار کنید
با استفاده از چند قطره آب لیمو ، می توانید لب هایتان را روی پوست مرده روشن و شلخته نشان دهید. فقط آب لیمو را به پوست خود بمالید و روشن شدن پوست خود را در مقابل چشمان خود مشاهده کنید. قبل از استفاده از این دارو اطمینان حاصل کنید که لب های شما ترک خورده یا خیلی خشک نشده است ، زیرا ممکن است باعث گزش و بدتر شدن اوضاع شود.

9. از لب ها در برابر آفتاب محافظت کنید
این دانش عمومی است که پوست صورت شما در معرض آفتاب قرار گرفتن در معرض آسیب است. اما ، یک مطالعه 2005 معتبر منبع نشان داد که از 299 کسی که به درستی ضد آفتاب به بدن خود زده اند ، فقط 37 درصد از آنها از محافظت از لب استفاده کرده اند.

استفاده از SPF روزانه 15 یا بالاتر ، حتی در روزهای ابری یا سرد ، به کند شدن علائم پیری کمک می کند. لب های شما در اثر اشعه ماورا بنفش ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب یا حتی تخت های برنزه بدون آفتاب آسیب می بینند.

اطمینان حاصل کنید که از مومیایی کننده لب با ماده SPF استفاده می کنید. استفاده از کرم های ضد آفتاب بصورت ساعتی روی لب ها بهترین نتیجه را به شما می دهد .2. یک اسکراب لب خانگی را امتحان کنید
با استفاده از این دستورالعمل ، می توانید پوست نازک لب خود را با شکر خام لایه برداری کنید در حالی که رطوبت را با روغن بادام و عسل قفل می کنید.

10. از رنگهای گیاهی طبیعی استفاده کنید
اگر بدنبال یک رنگ لب کاملاً قرمزتر از رنگ پوست هستید ، رنگهای طبیعی گیاه محل خوبی برای شروع هستند. همچنین لب ها را مانند رژ لب های سنگین تحریک و خشک نمی کند. آب تمشک یا آب انار که مستقیماً روی لب های شما قرار می گیرد می تواند به طور موقت لب های شما را به رنگ صورتی مایل به لکه دار کند.

11. قرار گرفتن در معرض سموم را محدود کنید
هوای آلوده ، دود و مواد شیمیایی می توانند پوست را زودرس پیر کرده و لب ها را تیره یا چروکیده نشان دهند. عادت هایی مانند سیگار کشیدن می تواند این اثر را تشدید کرده و به رنگ لب شما حالت کم رنگی پیدا کند.

پرهیز از سیگار و دود سیگار می تواند نوع لب را بهبود بخشد. پوشیدن روسری برای پوشاندن لب ها نیز ممکن است از آنها در برابر قرار گرفتن در معرض بیش از حد محافظت کند.

12. قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید
خوابیدن در آرایش برای پوست شما خوب نیست و لب های شما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حتی اگر در پایان روز رژ لب یا محصولی قابل مشاهده بر روی لب های شما وجود ندارد ، قبل از ضربه زدن به بالش ، با یک دستمال مرطوب کننده آرایش یک کش آرام به آنها بدهید.

دستمال مرطوب آرایش را خریداری کنید.

13. روغن نعناع را برای تقویت گردش خون امتحان کنید
استفاده از روغن نعناع روی لب ها ممکن است باعث افزایش گردش خون در ناحیه شود. همچنین یک احساس خنک کننده ایجاد می کند که می تواند لب هایی را که احساس خشکی می کنند آرام کند.

مخلوط کردن روغن نعناع با روغن حامل مانند روغن بادام یا روغن نارگیل ، یک مرهم لب لوکس DIY ایجاد می کند که می توانید در طول روز دوباره آن را اعمال کنید.

روی روغن نعناع فروخته شده است؟ الان بخرش.

14. همیشه قبل از استفاده از رژ لب آماده شوید
حتی وقتی از محصولات رنگ لب استفاده می کنید که هدف آنها به حداقل رساندن آسیب پوست است ، هنوز هم ایده خوبی است که قبل از استفاده از رژ لب ، لب های خود را با یک پرایمر بپوشانید تا خشک نشود.

برای ترمیم لبها با روغن نارگیل یا روغن بادام از پنبه یا برس لب استفاده کنید. بگذارید قبل از این که گلدان خود را کامل کنید ، با کشیدن لکه لب مورد علاقه خود کاملا خیس بخورد.

محصولات روغن نارگیل را بخرید.

خط آخر
به یاد داشته باشید که رنگ های مختلف پوست با رنگ های مختلف لب بهتر به نظر می رسند. اگر لب های شما دقیقاً شبیه مشاهیر مورد علاقه شما یا تبلیغات محصولی که در مجلات می بینید ، دلسرد نشوید. هدف شما برای لبهایی سالم ، مرطوب و صاف باید هدف شما با این و سایر داروهای خانگی لبهای شما باشد.

لینک کوتاه: yun.ir/xrga41

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 5,052
  • بازدید کلی : 14,337