loading...

نکات زیبایی

چگونه بدون آرایش پوستی زیبا و درخشان داشته باشیم؟با این ترفندهای حرفه ای زیبایی چهره برهنه خود را نشان دهید. پس از بیش از یک سال کار در خانه و استفاده از ماسک صورت، ما عادت کرده‌ایم که کیف‌

چگونه بدون آرایش پوستی زیبا و درخشان داشته باشیم؟

یاسین بازدید : 47 سه شنبه 04 آبان 1400 : 9:16 نظرات (0)

چگونه بدون آرایش پوستی زیبا و درخشان داشته باشیم؟
با این ترفندهای حرفه ای زیبایی چهره برهنه خود را نشان دهید.

پس از بیش از یک سال کار در خانه و استفاده از ماسک صورت، ما عادت کرده‌ایم که کیف‌های آرایشی‌مان را کمی سرد کنیم. بسیاری از ما که قبلاً هر روز یک صورت کامل می پوشیدیم، اکنون با خوشحالی بیشتر وقت خود را سپری می کنیم، حتی زمانی که به زندگی اداری و معاشرت های حضوری برمی گردیم - و نه فقط به این دلیل که آسان تر است. زمان بیشتری که در خارج از منزل سپری می‌شود (و کمتر در هوای ساختمان اداری که باعث خشکی استخوان و درخشندگی می‌شود) می‌تواند تأثیر مثبتی بر پوست داشته باشد، و تعداد زیادی فرمول مراقبت از پوست جدید وجود دارد که به ما کمک می‌کند با آرایش کمتر احساس زیبایی داشته باشیم. در اینجا چیزی است که باید در مورد نشان دادن بهترین چهره خود بدانید.

مطمئن شوید که پوستتان رطوبت دارد.
درخشش روشن از درون برای پوستی که دارای یک سد رطوبتی سالم است، سخن زیبایی است. این خارجی‌ترین لایه‌های پوست است که مسئول نگهداری در آب و تغذیه و دفع محرک‌های موجود در هوا هستند تا به پوست نفوذ نکنند و خرابی ایجاد نکنند. Renée Rouleau، متخصص چهره مشهور مستقر در آستین می گوید: "اگر صورت شما خشک، قرمز یا پوسته پوسته است، به این معنی است که یک سد رطوبتی آسیب دیده دارید." وقتی این اتفاق می‌افتد، پوست شما ترک‌های ریز و نامرئی ایجاد می‌کند که به رطوبت اجازه می‌دهد از آن خارج شود و نور به آن نفوذ کند، به این معنی که نور دیگر از سطح پوست برای ایجاد آن درخشندگی طبیعی منعکس نمی‌شود.»

خوشبختانه، مراقبت از پوست مناسب می تواند مانع رطوبت آسیب دیده و همچنین درخشندگی شما را بازگرداند. ابتدا استفاده از رتینوئیدها و هر چیزی که دارای لایه بردار است را متوقف کنید تا زمانی که خشکی یا سوزش برطرف شود. یک مرطوب کننده روزانه با اسید هیالورونیک را به رژیم خود وارد کنید، که تا 1000 برابر وزن خود آب را برای حداکثر آبرسانی نگه می دارد - همچنین پوست را حجیم می کند تا صاف به نظر برسد و شبنم خوب و لطیفی به شما بدهد. در شب، روی یک کرم صورت حاوی سرامیدها، یکی از اجزای اصلی سد رطوبت، بمالید تا به بازسازی آنها در پوست شما کمک کند.

یک روشن کننده را در نظر بگیرید.
دلیلی وجود دارد که بسیاری از متخصصان پوست استفاده روزانه از سرم ویتامین C را برای همه رنگ های پوست توصیه می کنند: این آنتی اکسیدان قوی یکی از بهترین مواد برای تقویت درخشندگی، صاف کردن رنگ پوست و محو شدن لکه های رنگدانه است. به دنبال فرمولی باشید که حاوی اسید ال اسکوربیک یا تتراهگزیل دسیل آسکوربات (اشکال پایدارتر ویتامین C) در یک بطری پمپ (برای حفظ بهترین قدرت این ماده) باشد.

برای روشن شدن فوری، رولو توصیه می‌کند که روی یک سرم روشن‌کننده یا مرطوب‌کننده با ذرات مرواریدی ترکیب کنید، که ظاهری سالم به همراه اثری تار ایجاد می‌کند که باعث می‌شود رنگ پوست یکدست‌تر به نظر برسد.

برجسته و صاف.
مراقبت از پوست روزانه شما می تواند به عنوان هایلایتر دو برابر شود، و ممکن است متوجه شوید که حتی بهتر از لوازم آرایشی عمل می کند. آرایشگر مشهور مونیکا بلاندر که دوست دارد از مومیایی کردن، مرهم یا روغن صورت برای این حرکت استفاده کند، می گوید: «من همیشه یک هایلایت شبنم دار را به جای درخشان ترجیح می دهم، زیرا بسیار طبیعی تر به نظر می رسد. او می‌گوید: «کمی روی نقاط بلند گونه‌های خود ضربه بزنید - رطوبت نور را جذب می‌کند تا درخشندگی زیبایی به شما بدهد.

و پرایمر آرایش را در نظر بگیرید: این پرایمر به تنهایی پوشیده می شود، منافذ را پر می کند تا پوست صاف تر به نظر برسد. فرمول‌های امروزی بسیار سبک‌تر از پرایمرهای قدیمی سیلیکونی هستند که به صورت شما احساس لزج می‌دادند و اکثراً حاوی مواد مغذی مراقبت از پوست همراه با ذرات روشن‌کننده و محو کننده هستند تا شما را درخشان‌تر کنند.

ابزار خود را خنک کنید.
اگر صورت شما قرمز یا لکه‌دار می‌شود یا سیاهی زیر چشم دارید، قرار دادن چند چیز در یخچال می‌تواند معجزه کند. بلاندر چند قاشق را به عنوان یک راه حل سریع برای چشم های خسته در یخچال خود نگه می دارد. او می گوید: پشت یک قاشق سرد شده را زیر هر چشم قرار دهید و به آرامی آن را به جلو و عقب تکان دهید تا پوست را برای چند دقیقه ماساژ دهید. «فلز سرد به منقبض شدن رگ‌های خونی کمک می‌کند تا قرمزی را کاهش دهد و سیاهی‌های دور چشم را کمتر به چشم بیاورد – به‌علاوه، پف‌کردگی را کاهش می‌دهد.»

رولو به همین دلیل کل رژیم مراقبت از پوست خود را در یخچال نگهداری می کند. او می‌گوید: «پاکسازی، تقویت‌کننده و مرطوب‌کننده با محصولات با دمای سرد به انقباض مویرگ‌ها برای کاهش قرمزی و تحریک کمک می‌کند.

صورت خود را ماساژ دهید.
چند دقیقه ورز دادن ملایم صورت گردش خون را افزایش می‌دهد و به تخلیه مایع اضافی کمک می‌کند، که می‌تواند پوست را سفت‌تر، سفت‌تر و گلگون‌تر نشان دهد. او می‌گوید: قبل از شروع، «روغن یا سرم صورت» را لمس کنید. "پوست شما نیاز به لغزش دارد تا به آن فشار نیاورید." بلاندر توضیح می‌دهد که می‌توانید از یک ابزار غلتکی صورت یا دو دست خود استفاده کنید، «اما همیشه به سمت بالا ماساژ دهید، نه به سمت پایین به سمت زمین، تا به ایجاد جلوه‌ای بلندتر کمک کنید». "و از اعمال فشار متوسط ​​نترسید - به اندازه ای که خون حرکت کند اما نه آنقدر که پوست را بکشید و بکشید." هر زمان که نیاز به اصلاح پوست دارید، تکنیک او را امتحان کنید:

با استفاده از کناره های انگشتان اشاره، از هر طرف بینی خود شروع کنید و انگشتان خود را در امتداد استخوان های مداری (کاسه چشم) صاف کنید تا به شقیقه های خود برسید. 5 تا 10 بار تکرار کنید.
انگشت اشاره و میانی خود را در کنار هم نگه دارید، ص

با استفاده از کناره های انگشتان اشاره، از هر طرف بینی خود شروع کنید و انگشتان خود را در امتداد استخوان های مداری (کاسه چشم) صاف کنید تا به شقیقه های خود برسید. 5 تا 10 بار تکرار کنید.
انگشت اشاره و میانی خود را در کنار هم نگه دارید، فشار دهید و در امتداد هر گونه به سمت بالا حرکت دهید، دوباره به سمت شقیقه های خود حرکت کنید. 5 تا 10 بار تکرار کنید.
با همین انگشتان، در امتداد خط فک، از چانه به عقب تا زیر گوش ماساژ دهید. 5 تا 10 بار تکرار کنید.
با استفاده از همان انگشتان، پیشانی خود را به آرامی از ابرو تا خط مو ورز دهید. 5 تا 10 بار تکرار کنید.

لینک کوتاه:http://gg.gg/wbjuf

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 5,074
  • بازدید کلی : 14,359