loading...

نکات زیبایی

تهیه یک کیت آرایشی مناسب حتی برای یک فرد خبره با تجربه نیز می تواند بسیار چالش برانگیز و طاقت فرسا باشد - چه رسد به یک مبتدی آرایش. با انتخاب هزاران هزار گزینه ، ممکن است هنگام کشف اینکه کدام یک از

آنچه که هر مبتدی در کیف آرایش خود به آن نیاز دارد

یاسین بازدید : 64 سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 : 15:24 نظرات (0)

تهیه یک کیت آرایشی مناسب حتی برای یک فرد خبره با تجربه نیز می تواند بسیار چالش برانگیز و طاقت فرسا باشد - چه رسد به یک مبتدی آرایش. با انتخاب هزاران هزار گزینه ، ممکن است هنگام کشف اینکه کدام یک از آنها برای شما بهتر است ، گیج کننده تر شود.

اما وحشت نکنید ، زیرا اگر به تازگی شروع به کار کرده اید و به دنبال یک راهنمای خوب هستید (یا شاید یک کاربر مشتاق که می خواهد کمی اوضاع را تکان دهد) ، لیستی از تمام مواد اصلی ، محصولات و وسایلی که در کیف لوازم آرایشی خود نیاز دارید.

1 از 10
محصولات آماده سازی پوست
آرایش عالی با مراقبت از پوست عالی شروع می شود. مطمئناً ، یک پالت تمیز همیشه مهم است. دیوی توصیه می کند که کار خود را با شستشوی صورت با یک پاک کننده ملایم مانند پاک کننده روشن کننده مثبت Positively Radiant Aveeno آغاز کنید. سپس آن را با یک مرطوب کننده ، مانند کرم صورت Embryolisse و لوازم آرایشی ، دنبال کنید و در صورت تعجب: بله ، شما به مرطوب کننده نیاز دارید! بدون توجه به نوع پوست شما - خشک ، چرب ، مستعد آکنه - همه ما به مرطوب کننده نیاز داریم ، می گوید بکر. پس همیشه (بله ، همیشه!) مرطوب کننده خود را با مقداری SPF دنبال کنید. دیوی Elta MD UV Clear را دوست دارد. درست قبل از استفاده ، دیوی پیشنهاد می کند که یک لایه دیگر از هیدراتاسیون با مه آب صورت Evian Water اضافه کنید. اکنون که پوست شما تمیز ، مرطوب و تمیز است ، برای استفاده از آرایش آماده هستید.

نکته مثبت: دیوی می گوید برای جلوگیری از هرگونه مواد شیمیایی مانند کلر در آب لوله کشی ، می توانید از غبار صورت Evian نیز برای خیساندن اسفنج استفاده کنید.

2 از 10
کانسیلر و بنیاد
از آنجا که رنگ پوست شما از فصلی به فصلی تغییر می کند ، دیوی توصیه می کند طیف وسیعی از سایه های پایه را داشته باشید. اما برای خرید هر سایه لازم نیست بانک را بشکنید - می توانید چند سایه را با هم مخلوط کنید تا مطابقت کامل داشته باشد. او Makeup Forever Ultra HD را پیشنهاد می کند. جایزه: 24 ساعت طول می کشد و در 50 سایه وجود دارد.

تیرگی زیر حلقه های چشم یا لکه ها؟ خسته نباشید زیرا یک کانسیلر کرم با پوشش بالا مانند Kevyn Aucoin Senusal Skin Enhancers یا کانسیلر مایع NARS Radiant Creamy هر دو می تواند پوشش قابل ساختی ایجاد کند که کاملاً طبیعی به نظر می رسد - بدون هر نوع پوشش کیکی.

3 از 10 مداد قهوه ای ، پودر و ژل
3 از 10
مداد قهوه ای ، پودر و ژل
از جمله مهمترین ویژگی های صورت شما: ابروهای شما. همه ما با ابروهای کاملاً متولد نشده ایم ، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید آنها را داشته باشید. بکر پیشنهاد می دهد که با استفاده از مداد ابرو مخصوص Vegan CoverGirl Micro Fine Fill + Define ابروها را فرم داده و نقاط خالی آن را پر کنید. در مرحله بعدی ، می توانید ابروهای خود را رنگ کنید و با Anastasia Powder Brow Duo جاهای خالی را پر کنید. در آخر ، شکل دادن را تمام کنید و ابروهای خود را با ریمل ابرو NYX در محل خود نگه دارید.


4 از 10
خط چشم و ریمل
برای یک مبتدی ، مژه های کاذب را نادیده بگیرید و مستقیماً به دنبال ریمل مژه و ابرو کامل بروید. بکر و دیوی هر دو به ریمل L'Oréal Voluminous قسم می خورند. (بکر اضافه می کند که شما با این ریمل "سازگارترین" نمی توانید اشتباه کنید). از نظر خط چشم کرم با ماندگاری طولانی و حتی طولانی ترین روزهای مجموعه ای از سرخوشی ، دیوی با خط چشم کرم Chanel قسم می خورد. اگر بیشتر اهل مداد هستید ، خط چشم 24/7 Urban Decay را به شما توصیه می کند.

اگر می خواهید با برخی از رنگ ها بازی کنید - به نظر می رسد آرایش برنده Emmy برنده Euphoria - دیوی رنگ خرک رنگی ColourPop را پیشنهاد می کند. ظاهر خود را با یک ریمل رنگی مانند ریمل Bad Gal Bang Benefit با رنگ آبی به پایان برسانید.

دیوی می گوید: "برای رسیدن به سطح حتی روشن تر ، سعی کنید فقط مژه های بالایی خود را با یک آبی برقی ، نارنجی یا بنفش روشن بچرخانید". "من همچنین یک خط آب با رنگ روشن را دوست دارم ، که احتمالاً ساده ترین و سریعترین راه برای افزودن رنگی است."

5 از 10
بالم لب و استیک یا رنگ لب
وقتی می خواهید لب پررنگ داشته باشید ، درست همانطور که بقیه صورت خود را آماده می کنید ، می خواهید پایه خوبی داشته باشید. دیوی از استیک چرخان فرمول کره کاکائو پالمر استفاده می کند. سپس برای کمی رنگ ، دیوی عاشق پالت لب Mac Pro است که شش گزینه رنگی در یک گزینه دارد. مورد علاقه بکر میله های لب وگان و بی رحمی ColourPop است که به طرز باورنکردنی مقرون به صرفه است.

6 از 10 قلم مو ، اسفنج و نکات Q
6 از 10
برس ، اسفنج و نکات Q
برای اینکه آرایش خود را به درستی انجام دهید ، باید از ابزارهای مناسب استفاده کنید. Beautyblender برای ترکیب بی دردسر پایه ها ، رژگونه و کانسیلر مناسب است. دیوی همچنین مجموعه ای خوب از برس های با کیفیت را توصیه می کند - مورد علاقه او مسواک Luxie است. برای آرایش دقیق چشم ، دیوی مجموعه چشم Eyeconic را توصیه می کند. اگر به دنبال گزینه ارزان تری هستید ، بکر می گوید e.l.f. برس ها "برس های سطح عالی" هستند. مجموعه برس بدون قطعه Face Six Piece را امتحان کنید.

برای هرگونه اشتباه یا کار دقیق ، دیوی می گوید نکات مهم Q یک ابزار عالی است که باید در کیت خود داشته باشید.

7 از 10 رژگونه ، برنزر و هایلایتر
7 از 10
رژگونه ، برنزر و هایلایتر
با رژگونه ، برنزر و هایلایتر کلاسیک ، رنگ سالم و درخشش ظریف را به پوست خود اضافه کنید. دیوی عاشق Makeup Forever Ultra HD Cream Blush است و به دنبال آن کشیدن استیک برجسته Haloscope Glossier Haloscope بسیار براق است. اگر به دنبال ساده سازی هستید ، بکر رژگونه ، برجسته و برنز کننده The Balm را به شما پیشنهاد می کند که تمام نیازهای شما را در یک کامپکت کاملاً آماده انجام دهید.

8 از 10 پالت سایه چشم
8 از 10
پالت سایه چشم
قبل از استفاده از سایه ، حتماً درپوش های خود را جوش بزنید. معجون آغازگر Urban Decay Eyeshadow سایه چشم شما را در طول روز حفظ می کند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. اگر شما به تازگی مجموعه آرایش خود را شروع کرده اید ، دیوی می گوید شما فقط به یک پالت سایه چشم خوب و بسیاری از مواد خنثی نیاز دارید. او پالت ColourPop را در لزوم ضروری توصیه می کند.

9 از 10 تنظیم محصولات
9 از 10
تنظیم محصولات
شما فقط این مدت را صرف انجام آرایش خود کرده اید ، بنابراین می خواهید که قدرت ماندگاری داشته باشد. اگر تمایل دارید که یک منطقه T روغنی داشته باشید ، دیوی Nanoblur را آزمایش می کند. دیوی به ما می گوید: "این یک کرم مات کننده است که می توان آن را با مخلوط کن زیبایی در بالای آرایش قرار داد." "من وقتی در بازیگران کمی چرب و براق می شوم از این در منطقه T استفاده می كنم." اگر ترجیح می دهید از پودر استفاده کنید ، پودر تنظیم کننده شل و شفاف Laura Mercier را نگه دارید. آن را با اسپری تنظیم کننده اسپری تمام کنید ، مانند اسپری All Nighter Setting اسپری Urban Decay یا اسپری مورد علاقه بکر ، NYX Matte Finish Setting Spray.

10 از 10 پاک کننده آرایش برای شستن همه چیز یا اشتباه
10 از 10
پاک کننده آرایش برای شستشوی آن همه اشتباهات یا اشتباهات
حتی افراد حرفه ای نیز اشتباه می کنند - بنابراین داشتن یک نوع ماده پاک کننده آرایش در زرادخانه خود فقط در هر صورت خوب است (همراه با آن نکات مهم Q برای پاک کردن کامل هرگونه خطای آرایش). بعلاوه ، در پایان روز ، شما می خواهید یک آرایش پاک کننده ملایم بخواهید که آخرین ردیابی آرایش را از بین ببرد. دیوی این دستمال مرطوب های تمیزکننده ساده و پاک کننده آرایش چشم L'Oréal's Clean Artiste را دوست دارد.

لینک کوتاه: http://gg.gg/umr4w

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 316
  • بازدید سال : 5,082
  • بازدید کلی : 14,367